İzleyicilerim

4.06.2012

ALIŞVERİŞ (2)

 Bu karedeki 3 parçayı oturduğumuz yerde bulunan bir butikten almış anneciğim, sürekli evin içindeyken kadıncağız üzerimde renk renk bunları görürse tabi alır. Ama tabiki de benim aldıklarımla karşılaştırılırsa annemim aldıkları daha kalın ve kaliteli, ben tam tersi kalın giymem :)
 Bu çantanın da rengi ve büyüklüğü beni kendisine çekti, özellikle rengi, romanlarımı yanımda taşıyabilirim bununla artık. Şimdi sadece romanların boyutundamı büyüklüğü diceksiniz ama değil.
 Gördügünüz gibi orta boy kalp yastık bile girdi bu yüzden de çok sevdim kendilerini :)
 Bunlarda benim evin içinde rahatıma ne  kadar düşkün olduğumun göstergesi renkli renkli puantiyeler ve karman çorman olmuş olan siyah bir pijama altı ve lacosteden aldığım bordo gecelik (tabi orda katlanmış hali)
 Bildiğiniz gibi  yaz geldi  sahilde güneşlenmek deniz ve havuz keyfi yapma vakti geldi çattı bile. Bunun yanı sıra ben sabahları yürüyüşe çıkanlardanım ve esmer bir insanım, güneşe alerjim var ve güneşte duramıyorum, dursam bile akşam vücudumda sivilce gibi lekeler çıkıyor bundan dolayı hep bir güneş kremi kullanma çabasındayım. GABRİNİ'nin sun cream  kakao güneş kremini aldım 2 tane ve denemek istedim. Güneş kremi olmasının yanı sıra düzgün bir bronzlaştırma özelliği varmış. 100 ml. olanından aldım çantamda taşıyabilmek için.  Cildim hassas olduğu için yanımda taşımak zorunda kalıyorum. Ben bu ürünü daha dün teyzeme giderken aldım ve kullandım ne kadar arabanın içinde olsamda bildiğiniz gibi arabada güneş geçirmiyor değil ya :) kullandım ve okadar pek birşeyini göremedim ama tabikide kullanmaya devam edicem daha ilk kullanmayla gerçektende işe yaramaz.
 Krem beyaz renkli, çok güzel bir kakao kokusu var. Kakaoya bayılırım kokusu da muhteşem aşık oldum desem kokusuna :)
 Ürünün arkasında  kullanma talimatı ve saklama koşulları falan yazıyor her üründe olduğu gibi
 Ve alışverişin sonunda kendimi ödüllendirmek için en çok sevdiğim dondurmaları aldım. Magnumu hergün verin hergün yerim :)
Bunlarda algidanın kahramanmaraş usulü dondurmaları.

4 yorum:

guzelliknehri dedi ki...

O pijamalara bayıldım. Onları istiyorum =) güle güle giy canım

Unknown dedi ki...

nayır nolamaz, onlar senin olamaz kuzum onlar benimmmm :) Onları çok istiyorsan izmir agoradan alabilirsin kuzummm!

İşin şakası, teşekkür ederim tatlım :))

guzelliknehri dedi ki...

İzmir'e gitsem pijamları bile unuturdum =) Ayrıca o Magnum da gözümden kaçmadı. Çok severim beyazı. =)

Unknown dedi ki...

Kendimi ödüllendirmek adına aldım magnumcugumu