İzleyicilerim

10.06.2012

SAÇIMI KESTİRMEK İSTİYORUM AMA?

 Saçlarımı kestirmek istiyorum ama bir türlü de buna yanaşamıyorum yaz geldi, deniz, kum derken daha da mahvolucak buna canı gönülden inanıyorum. Eger kestirirsemde neden kestirdim diye üzülücem bunu da biliyorum :) Ama sonradan yumuşayıp iyiki kestirmişim diyicem.
Aile fertleri o kadar babacan olmayıp. kötü olduysa, hiç acımadan "bence bir daha kuaföre giderken anneni almayı unutma evladım" diyen babaların sayısı hiç de az değildir bunu bende sizde biliyorsunuz. Anneler bu konuda yalan söylemeye (veya kuzguna yavrusu şahin görünür hesabı) ve durumu iyi göstermeye daha meyillidirler. çoğunlukla, "güzel olmuş evladım gel bir öpeyim seni" derler. ancak, ve gerçekten kötü ise, o zaman dayanamayıp "bence o kadar güzel olmamış, sanki eskisi daha iyiydi" derler. bu söyleyecekleri en negatif şeydir zira..

ve yeniden, (bu 3. aynaya bakma seferdir. ilk sefer kuaförde, ikincisi eve gelir gelmez bakılan aynada yaşanır. sanki evdeki ayna, kuafördekinden daha gerçek bir görüntü sergileyecekmiş gibi) evet yeniden aynaya bakılır ve gerek arkadaş gerekse de aile fertlerinin fikirleri bir araya toplanarak, bir sonuca ulaşılmaya çalışılır..

kesilen saçın uzunluğu ile doğru orantılı olarak büyüyen veya küçülen bu gerginlik anları, savaşa çıkmadan önce zırhını giyen, kılıcını kuşanan asker'i hatırlatır. zira, tekrar dışarı çıkıldığında, o yeni kesilmiş saç uçları, tıpkı savaş meydanında insanı yoran ayaz'a maruz kalmış bünye gibi büzüşeceklerdir. ve şu an, hangi zırhın (bazıları çok çok ağır metalden olur) ve hangi tip kılıcın alınacağı iyice düşünülür, bu 3. aynaya bakma seansı boyunca..

ardından iki karardan biri verilir.. birincisi "ben her halimle güzelim, süperim canavarım, iki saç teli mi beni yiyecekmiş" nidaları eşliğinde verilen karardır. ikincisi ise, "off off nerden kestirdim ben bu lanet saçları, bak şimdi 3-4 aydan önce uzamaz da.." cümlesi ile başlayan ikinci karardır.
    Ama genelde benim saçım bir ayda hemen uzadıgı için benim sorunumda bu oluyor ve hep kestirmek istiyorum hep uzun saç kullandım kahküllerimde var resimdeki gibi(görünmemiş ama) ve bu sefer baya bi kısa kestirmek istiyorum ya küt yada değişik bir şekil. Saçını boyama taraftarı değilim akıyo, dip boyası geliyor falan hiç bana göre değil 20 yaşındayım ama genede boyama taraftarı bugüne kadar hiç olmadım. Boyatanlara da "aman vazgeçin artık şu boya işinden kendi ana renginizde kalın kendinize mi güvenmiyorsunuz yoksa" falan derim.

Yani benim bu kadar sürüyor sendromum ya sizin neler oluyor?

Kestirince nasıl bir hal alıyorsunuz?

Sevgilinizin,annenizin, en yakın dostunuzun ilk gördüğünde lafları size kurdukları sözler neler?

Şimdiden çok merak ettiğimi söylesem :))

12 yorum:

Artemis-Tanrica dedi ki...

Ben kestırınce %100 pişman oluyorum .) Kuaför asla dediğimi anlamaz ben 5 cm kes derım adam 10 cm keser .) Uyuz oluyorum o yüzden kuaförlere karşı anti bir durumdayım .)

Gecen yaz eylül başı gibi kestirdim adam belime gelen saçı omzuma kadar getirince tövbe gitmem kuaföre dedim .) Şimdi eskisinden uzunlar neyse ki çabuk uzuyorlar .)

Sana sır veriyim 19 yasındayım kaşımı 2 kere aldırdım ikisinde de maymuna döndüğüm için kaşda aldırmıyorum artık .)

Uzun yorum oldu dimi kusura bakma baya doluyum ben kuaförlere karşı .)

Unknown dedi ki...

Hep öyle olur zaten 5 cm dersin adam bi kat daha anlar daha çok keser oyüzden hak veriyorum sana bende :) önemli olan duyarlı bi şekille anlatman uzun olsa birşey olmAZ, ben her zaman okurum :)

Artemis-Tanrica dedi ki...

Okudugun ıcın tesekkurler canım .) Kuaför milleti iste hiç bulaşmıcaksın en ıyısı.)

guzelliknehri dedi ki...

Benim saçlarımsa çok hızlı uzuyor. Kuaföre gitmeyi de hiç ama hiç sevmiyorum. Onun için de kısa kestirmeye çalışıyorum. Geçen gün resmen bir saat uğraştım biraz daha kısa biraz daha, biraz daha diye. Demek ki kuaförler istenileni yapmamaya konsantre olmuşlar =)

Senin de saçların hızlı uzuyormuş. O zaman kestir dilediğin kadar kısa. Ben böyle kısa oluyor da minicik bağlıyorsun yanlardan çıkıyor ya ona bayılıyorum.Sen de bir düşün istersen Burnun güzelse çok kısa da çok yakışabilir. Ama bir arkadaşım şu çene seviyesindeki kısanın modasının geçtiğini söyledi. Bilmiyorum ki kafanı daha da çok karıştırdım galiba. =P

Ben omuz seviyesinde kestirmeye çalışmıştım uzadılar bile. Boyattım da saçlarımı. =) kendi rengine dönebilirim yakında. Herkes bi dibin çıkmış diyip duruyor sinir oluyorum =)

Ben de uzattım ister istemez, öpüyorum..

guzelliknehri dedi ki...

Belime gelen saçlarımı değişiklik olsun küt kestireyim deyip kestirdim sonra bir süre çok mutlu oldum ay ne güzel oldu hiç de üzülmedim diye. Ama o mutluluk kısa sürüyor ne yazık ki şimdi dört gözle uzayıp eski haline gelmesini bekliyorum :) Çevremden de hep gördüğüm önce büyük bir istekle kestirip sonra da daha büyük bir istekle uzatmaya çalıştıkları, aman iyice düşün taşın :)

Unknown dedi ki...

hahahah aylarca blogda yazdım sonunda kestidim iki senedir kestirip duruyorum çok memnunum ama artık sevgili isyanlarda uzatıcam =/ bence kısa saç mutlaka denenmeli =)

buarada blogun header ını çok begendim..

Unknown dedi ki...

Bence de en iyisi ama işte yaz geldi bi yandan kestirme taraftarıyım bi yandan da değilim :)

Unknown dedi ki...

Düşüncelerin için çok teşekkür ederim tatlım. Evet çabucak uzuyor ve buna dayanarak kestirmek istiyorum :) ama bakalım nolucak, kestirirsemde arkadaşının dediği gibi modasıda geçti bilemiyorum artık, çok mu karıştım ben ne :))

Unknown dedi ki...

sanırım bende aylarca düşünücem bu konuyu :) kararsız kaldım :)denenmeli dediğin gibi çünkü yaz geliyor :))


Header'ıma gelince de blogumun tek bir konuya dayalı olmasını istemedim herşey olsun dedim ve nasıl belirticem diye düşünürken hepsini sıralıyı verdim :)

guzelliknehri dedi ki...

Çift kişilikli gibi olmuşuz canım ilk yorum S. den ikinci B. den =)

Unknown dedi ki...

Aaaaaaa ben bunu hiç farketmedim kızlar çok özür dilerim

Unknown dedi ki...

Evet bende fark ettim benim kuzenimde çok büyük bir hevesle kestirdi ve ucundan kırıkları aldırıcam diye her gittiginde 2 tombik parmağı geçer şekilde kesilip geliyordu ve kuzenimin saçı daha omuzlarda :s