İzleyicilerim

31.01.2014

Moda ihlali !


Herkese merhaba kızlar!
Her zaman güzel kombinler görücek değiliz. Lookbook da sevdiğim blogger ve moda ya kendini adamış bir çok insanın sayfasının takibindeyim ve gerçekten de sıkı bi takipçiyim. Telefon, tablet, pc hiç farketmeksizin dolanıyorum ve aralarında tabi ki de türk blogger arkadaşlarımda var. Gerçekten de çok sevimli, kadınsı ve feminen her türde kombinler var. 
Taaa ki ben bu kombini göresiye kadar. Daha yeni keşfettim. Belki kendi çapında da olsa tanınmış biri olabilir. İsim yapmış bir blogger da olabilir bilmiyorum ama ben daha yeni keşfediyorum. 
Arkadaş sen nasıl birşeysin, nasıl bi düşünceyle yaratılmış kombinsin. İlk başta pantolonu gördüğümde ayrı zannettim, sonra yok canım birleşiktir dedim ama hala bi sonuca varamadım nedir, neyin nesidir,bunu hangi tasarımcı yapmış bulamadım. Defileleri okadar takip etmeme rağmen ne zaman çıkmış bu bilemedim. Birde kombinin adı  "Raise Up" mış öyle demiş şahaserimiz. Kadın zaten ayrı bir değişik saçları peruk, her ayrı kombinine göre ayrı bi saç, ayrı bi renk takıyo, çoğu kombini ise birbiryle uymayacak şeyler.Ben peruk işini sevmiyorum arkadaş, ne o öyle herşeye başka başka renk,ton,yapaylık cıkkk ben sevmedim Ve ya ben beğenmedim sizler beğenirseniz bilemem ama hiç de bana göre değil kadın çok mu yapay duruyo ne anlayamadım. Kareyi ilk gördüğümde binnur kayanın oynadığı ABC Matik reklamında ki repliği aynen sırasıyla "Bey bu ne hal, sen napıyosun, sana napıyolar" demeden alamadım kendimi :)) 

Sayfası için ise buraya tık tık...
Sizce nasıl beğendiniz mi yoksa. Çok merak ettim doğrusu.. Benimle paylaşırsanız sevinirim.

İnstagram hesabımdan ulaşabilmeniz için ise buraya  tık tık...

Sevgiler 
E.

Hiç yorum yok: