İzleyicilerim

8.02.2014

BİTENLER -4-

Herkese merhaba. 
Uzun zamandır bitenler yazısı yazmıyordum ve sanırım sırası gelmiş. Kozmetik namına birşey bitiremesemde sanırım bakım ürünleri bitirmekte başarılıyım. Çok severek bitirdiğim, olsa da olur olmasa da olur dediğim, para verdiğime pişman olduğum birçok ürün var elimde ve bitenler arasında. Hadi birlikte bakalım bunlar neymiş;

Play World ıslak mendilleri benim vazgeçilmezim haline geldi tatlı bi yeşil elma kokusu, yapısı ve ıslaklık olayı, en önemliside kapak kısmı yüzünden sevdiğim bi ürün tek kötü yanı mendillerin tok bi yapısı yok biraz ince ama benim için  sorun değil. Evin her odasında ve arabada bu yeşil paketi bulabilirsiniz. Sadece annemin nerden keşfettiğini öğrenmem gerek okadar :) Sun Clean ıslak mendilleri ise tam aksine hiç sevmedim.Bigün çantamda  ve arabada ıslak mendil bulamadığım zamanda yol üzerinde bi marketten almıştım,ıslaklıgı ve yapısıyla tam bir fiyasko kendileri, birde üstüne öğrendim ki gaziantep de üretiliyomuş arkasında "Made in Gaziantep" yazıyo :)) Soffio ıslak mendili ise dalin bulamadıgım zamanlarda kurtarıcım.


İnci pamuk evde duran bi pamuktu, bugüne kadar ne yüzümü temizlemek adına olsun ne de ojelerimi çıkarmak adına olsun hiç kullanmamıştım. Ama bu pamukla tonik tarzı sıvı ürünlerimi kullanmaya başladım ve sevdim açıkcası. Cottomia makyaj temizleme pedleri, ben genelde benrinin peelingli olanını kullanırım fakat hasas bi cildim oldugundan haşat etti suratımı ve bu cottomia ya geçtim hem fiyat açısından benriyle farkları büyük hemde canımı yakmıyo ve dikişsiz olmasına ragmen öyle yıpranmalar veya ayrılmalar olmuyo. Cala Makyaj Temizleme mendilleri nıveadan sonra ki sevdiğim tek ürün. Benim bitirdiğim salatalık özlü olanı. Esas makyaj temizliğine geçmeden önce bunlarla temizlemek pratik oluyor bence. Stogumda başka bi çeşidi var bile :) 
Isana Creme Bad ben bu ürünle berlindeyken teyzemde kaldıgımda tanışmıştım özellikle bu ipek özlü olanıyla. Kokusuna, yapısına aşık olup orda 300 ml lik minik boyunu bitirmiştim. Türkiyeye döndüğümde ürünün ekonomik boy olanını 750 ml liğini aldım fakat işler değişti büyük oldugu için kokusu baymaya başladı. Ürün için ekonomik dendiğine bakmayın, ürünün geldiği kısım resmen 1 lira büyüklüğümde olduğundan ürün resmen bocalıyo lifiniz adeta çilek sosu dökülmüş gibi oluyo ve bi süre sonra kapağı bozuldu. Açıkcası devesa büyük ürünler bana göre pek değil. Oyüzden orta boy ürünlerle mutluyum ben :) 
Protex Antibakteriyel sıvı sabun, öncelikle şunu belirtiyim sıvı veya katı sabun ve deterjan farketmeksizin içinde bununan bi kimyasaldan dolayı benim ellerimim avuçiçi kısmında ve parmaklarımda soyulmalar oluyor, sanki güneşlenmişim de kabuk atıyo gibi ve bu soyulmalar yüzünden her yerde olan sabunu kullanamıyorum. Çantamda mutlaka bi kabın içinde taşıyorum. Protex'in içinde bu kimyasal olmadıgından dolayı benim için eve bu daima alınır hale geldi.Antibakteriyel olmasıda benim için bi artı puan.
Duru Şampuan bu ürünüde teyzemdeyken keşfettim, sen türkiyede diibinde olan heryerden bulabilcegin ürünü git başka bi ülkede keşfet :) Yağlı saçlar için olan bütün ürünleri denememe rağmen pahalı veya ucuz olması farketmeksizin almama ragmen 3 liralık üründe saçlarımın düzelmesi şaka gibi gerçekten. Teyzemin türkiyeye her geldiğinde stoklayıp gitmesine hakveriyorum çünkü orada yok. Onun sayesinde bende tanıştım. Ve gerçekten yağlı saçlarımı düzene soktu 2 günde banyo yapan ben bu şampuanla 3 güne çıktı. (tabi 3 günde banyo yapmadan duramam ben bedenen) Eğer saçlarınızda benim gibi yağ probleminiz varsa denemenizi tavsiye ederim. 

Gülşah Aseton genellikle benri koyu oje çıkarıcı veya parmex bulamadığım zamanlarda alıyorum. Bu mor kapaklı sensation olanının kokusunu da sevmiyoda değilim. İdil Gül Suyu 400 ml'lik devasa bi ürün daha. Savaşarak bitirdiğim bi ürün, yazın vücuduma bile kullanmama rağmen daha yeni bitti ve savaşı ben kazandım :) Ürünün tek eksisi ambalajın zayıf olması. Bausch&Lomb Renu ben dereceli şeffaf lens kullanıyorum ve lens kullananların korkulu rüyası solüsyonlar. Benim için en önemlisi lensi koruması, temizlemesi, nemlendirmesi ve kayganlaştırması renu da bu isteklerimin hepsini karşılıyo ve bugüne kadar kullandıklarım arasında en iyisi.

Eyfel parfum ismini hatırlamadığım, kokusunun fresh ve şekerli arası oldugunu söyleyebilceğim bi koku, genellikle merak edip almaya kalkışmadan önce açık parfümleri denemeyi tercih ediyorum.Bu da bozulmadan biten bi parfümüm. Colgate Optıc Whıte diş macunu olarak genellikle bu markayı tercih ediyorum ve gerçekten optıc whıte da sevdim ama gramajına göre pahalı bulduğum bi ürün. Çok abartı derecede beyaz dişlerim olmadıgından ürünün hemen etkisini gördüğümü düşünüyorum. Cettua Nosse Strip geçen sene yılbaşı indiriminde aldığım ve bu yılbaşından 1,5 hafta önce biten stogumdan en son ürünümdü kendileri. Eğer burnunuzda siyah noktanız varsa gerçekten geçicide olsa işe yarayan bi ürün. Cettua markası sevenlerdenim ama bi süre bu paketi görmek istemiyorum.Bir sene boyunca kullansanız sizde bana hak verirsiniz Watsons ve beauty formulas markarının ürünlerine şans vericem. 


Barcelino Saç Bakım Yağı seve seve kullanıp bitirdiğim bi ürün ve gerçekten saçımda olan yararları çok büyük. 2. şişemin bitmesinden dolayı detaylı bi şekilde yazmaya değer oldugunu düşünüyorum. İler ki postlar da görmek istermisiniz öğrenmek isterim. Benim saçımda gözle görülür bi şekilde etki yapmasıda artı bi yön yazacağım yazıda.
 Neutrogena Arındırıcı Yüz Temizleme Jeli ilk çıktıgı zaman aldıgım bi ürün ve ne umutlarla aldım desem yeridir. Benim ergenlik döneminde hiç sivilcem falan olmadı, yağlı bi cildim olmasına rağmen. Bu gibi jel ürünleri genelde duşakabinimde tutarım ve sadece banyodan banyoya üç günde bir kullanırım. İlk kullandıgımda banyodan çıkar çıkmaz suratımda kızarıklık ve kaşıntıya yol açtı. Ertesi günü ergenliğimde bile yaşamadığım sivilceler 22 yaşımda çıktı. Hemen cildiye doktoruma gittim ve içinde bulunan bi maddeden dolayı cildim reaksiyon göstermiş oldugunu öğrendim ve ürünü direkt olarak bıraktım, kullanamadım duşakabinimde öyle kaldı.Eeee ben buna o kadar para verdim ne olcak derken vücut peeling i olarak kullandım ve öylelikle bitirdim. Ve neutrogena nın bu turuncu serisinden başka bi ürüne ne kafamı çevirip baktım ne de almayı aklımın ucundan geçirdim. Oyüzden artık içindeki olan maddelere bakıp alıyorum bu gibi jel ürünlerin.

Rexsona shower clean severek kullandıgım 1 numaralı deodarantım bu benim. Ve gerçekten 48 saat etkili diye vaad ettiği işlemi yapıyor. (En azından benim cildimde)



 Gabrini ojeyi severek kullandım ne kadar içi dolu görünsede karede, Kalyon Tırnak Güçlendirici ben kısa tırnaktan çok uzun tırnak kullanmayı seviyorum fakat kesilme noktasına gelinceye kadar tırnaklarım resmen beni uyarıp alt ve üstten ikiye ayrılıp kırılıyordu ve bende bütün tırnaklarımı kesmek durumunda kalıyodum. Ne kadar sert,kalın ve çabuk uzayan tırnaklarım olsada bu gibi güçlendiricileri severek kullanıyorum. Benim 3. şişemdi fakat rimmel london nın bi ürünü var aklımda onada bi şans vermek istiyorum. Ama beğenmezsem geri bu ürüne dönerim.
 Carmina Blusher In Balls  bu marka türk markası olmasıyla birlikte piyasadan kaldırılmış bi marka oldugunu biliyorum ben. Uzun süredir benimle ve çekmecemde duran bi ürün kendisi. Önceden top allıktı, topları azalınca toz haline getirdim, toz halindeykende başa çıkamayıp krem allık haline getirdim fakat artık kullanılabilcek durumda olmadıgını düşünüp çöpe yolluyorum. Çünkü kimse bu renkte görünmek istemez değilmi?




Dove İnvisible Solid seyehatlere gittiğim zamanlar bu gibi önemli parçaları genelde yanımda götürmeyi unuturum ve hep oralardan almak zorunda kalırım. Bu da türkiyeden olmayışıyla beraber beni hüsrana uğratan bi ürün ve çöpe giden bi ürünüm. Daha kullanmadan ve uç kısmındaki yuvarlaklığı bile gitmeden fosilleşti resmen. Neden fosilleşti dediğimi siz yukarıdaki karelerden anlamışsınızdır. Fotografı bile çekerken burnumun direği kırıldı. Rengi desen renk değil, koku desen tarifsiz. İçerisinde bulunan aluminum yüzünden mi diye düşünmeden çöpe gönderiyorum kendisini. Ve kendime söz veriyorum bu gibi ürünleri yurtdışından almıcam.

Saç bakım yağı üzerine yazı gelmesini istiyorsanız aşağıda belirtmeyi unutmayın. 

Benim bitirdiğim ve çöpe gönderdiğim ürünlerim bunlardı. Bitenler yazılarını okumayı ve fikir alışverişi yapmayı çok severim. Umarım sizlerinde işinize yaramıştır düşüncelerim. 

Beni instagramdan da takip etmek için Tık Tık...


Sevgilerimle
E.

Hiç yorum yok: