İzleyicilerim

25.05.2014

BİTENLER -5-

                     
                                                                    Herkese merhaba.
İki ay içerisin de bitirdiğim ürünler pek fazla geldi gözüme. Artık yazmalıyım ve odamda ki çöplerden biran önce kurtulmalıyım diye düşündüm. Aslında bitenler yazılarını okumak da yazmak da çok eğlenceli, neyi ne kadar severek kullandığımız veya sevmediğimiz ortaya çıkıyo ve çok iyi bir fikir alışverişi yapmış oluyoruz sizce de öyle değil mi?
Hadi hep birlikte bakalım ben 2 ay içerinde neler bitirmişim neleri çöpe göndermişim...



İsana krem duş jellerini seviyorum.Banyodan çıktıktan sonra vücudumda bıraktıkları yumuşaklık hissi çok güzel. Fakat ballı ve sütlü olanını bir daha almam kokusu çok yapay. Ama ikinci yedeğim de var :( Onu duş jelleri stogumun en arkasına attım,kokusunu  hatırlamadığım zaman kullanırım. Aloe vera & yogurt'lu olanını da yazın bunaltıcı sıcaklarında tekrar alıp kullanmak isterim.
Gülşah asetonun her çeşidini denedim bugüne kadar hiç de hüsrana uğramadım. Cosmo shop asetonu ilk kullandığımda tırnaklarımı kuruttu fakat bitinceye kadar kullanmak zorunda kalıncada nemlendirdi. Demekki neymiş birşeye önyargılı olmıcakmışız :) Ama bir daha almayı düşünmüyorum, tıpa kısmı olmadığından ürün resmen pamuga bocalıyor.Agis oje sil ise resmen uhu kokuyodu, berbattı.


Loreal üç etkili kusursuz makyaj temizleme suyu İlk çıktığı zaman 2 tane birden markasına güvenip almıştım ama demek ki neymiş her iyi markanın bi tanede çürük ürünü çıkarmış. Yüz ve göz hassa ciltler için uygundur diyo ama bence tam tersi. Benim gözümü yaktı, sadece ten makyajımı temizlemek için kullandım kesinlikle bir daha almam.
Sesu tüy sarartıcı krem miladı dolmuş, çöpe gidiyo hatta yeni bir tane daha aldım ambalajı bile değişmiş ben daha kaç senesinde kalmışım :)
Vasaline Cocoa butter çok sevdiğim bir ürün, her vasaline standına gittigim de elim cocoa'lı olanına gidiyo, kokusuna bayılıyorum. Butterlar pek bana göre değil ama napayım kokuları daha çok buram buram kalıcı. Butterları baya uzun sürede kullanıyorum.Bundan sonra vasaline markasının küçük boylarını alma kararı aldım. Veya T.B.S un DUO'larını tercih edicem. Ama koku itibariyle vasaline'in kalıcılığından vazgeçemem.
Arko nem markasının yoğurt ve böğürtlen meyveli bakım kremine aşığım. Hem kokusu sayesinde hemde cildimde bıraktığı hissiyattan dolayı sürekli alabilceğim bir krem.

Angıe hot- legs deodarant ve parfüm Bu kokuyu seviyorum bulduğum her yerde alıyorum. Kokusunu tarif edicek olursam içerisinde vanilya var fakat başka tatlı bir koku daha var ama çözemedim. Fiyatına göre şans vermelisiniz.
Rexona deodarant shower clean olanıydı. Nıvea'ya oranla bu marka bence daha başarılı buluyorum. Gün boyu kokusunu tenimde hissedebiliyorum. Başka bi marka önüne geçmezse şuanlık favorim.
Rexona women roll-on'lar shower clean olanını gözüm kapalı alırım çok fresh bi kokusu var fakat yanında ki powder olanı ise gördüğümde kaçarım, etkisi aynı ama kokusu berbat (tabi ben çiçeksi kokulardan nefret ettiğimi düşünürsek)
Dove orjinal minik seyahat boyu setin içinden çıkmıştı. Bu zamana kadar dove'dan hiç bir ürün kullanmamıştım ama kokusunu sevdim, başarılı.

Dalin baby soap Yağlı bi cildim olduğundan dolayı her zaman favorim. Ben bu ürünü sabahları makyaj yapmadan önce güne hazırlaması için ve akşam uyurken oluşan yağı temizlemesi için kullanıyorum. Akşam makyajımı çıkardıktan, makyaj temizleme ürünlerimi kullandıktan sonra derinlemesine temizlemesi için kullanıyorum. Ve her zaman alacağım bir ürün.
Gördüğünüz diş macunlarından en etkilisi colgate optic white'dı.
Emmak diş pastasını ise sigara kullanmama ragmen alışkanlığımdan dolayı kullandım tekrar alabilirim.
Arko nem zeytinyağlı yüz, el ve vücut kremi pek benlik değil, ne kadar izmirli olup zeytinyağını sevsemde kremin kokusundan nefret ettim elimdeki yedekleri de bittikten sonra bi daha almam.
Veet tüy dökücü kremin miladı dolmuş kokusu bi hoş olmuş çöpe gidiyo. (gerçi hangi tüy dökücü kremin kokusu güzel ki :))

 Elseve kırılma karşıtı onarıcı sıvı saç kreminde kapak değişikliği var, evet yanlış görmüyosunuz :) elidorundu bu kapak, bozuldugu için bu bitenle değiştirdim elsevinkini de elidor'a taktım. Yıpranmış saçlar için olduğunu duyunca ve çok seveni olduğunu duyunca almıştım fakat başlarında çok iyi anlaşırken Extraordinary oil'e başlamıştım ve uzun bi süre dolabımda kaldı. Açıkcası hiç hoşuma gitmedi denildiği kadar ne bir etkisini gördüm ne de kokusunu sevdim. O yüzden bir daha almıcam.
Bath and body works body mist ismini hatırlamıyorum bile,sadece şekerli oldugunu hatırlıyorum.
Batiste Dry Shampoo XXL Volume olanıydı benimki si. Sevdiğim bir ürün yedeği elimde mevcut, tekrar tekrar alacağım bir ürün yazısı için tık tık...


Duru şampuan yağlı saçlar için üretilmiş ve benim saçımda da bu problem var. Kokusunu ve saçımda olan yağ dengesini ayarladığı için favori şampuanlarımdan biri haline geldi.Ne zaman saçımda yapmış olduğu etkiyi yitirirse, o zaman kullanmayı bırakırım.
Down under natural's argan oil saç bakım şampuanı için ne kadar vazgeçemediğim şampuan desem de kendisinden artık vazgeçmem lazım çünkü saçımı ağırlaştırmaya başladı. Eskisi gibi etkisini alamamaya başladım.
Maskesinden de çok memnundum fakat elimde tonla maske çeşidi var o yüzden tekrar almıcam.


Play world ıslak mendil annemin her zaman stokladığı bir ıslak mendil. Sanırım şoklarda satılıyormuş. Islaklığı ve tatlı bir yeşil elma kokusu oluşu çok hoş, tek kötü yanı mendillerin tok yapı da olmayışı.
Flormar makyaj temizleme mendili havalanından almıştım, benim için pek bi özelliği yok bir daha almam.
İpek makyaj temizleme mendili sanki içine tek bir damla damlatılıp ağzı kapatılmış gibiydi asla tekrar almam.
Cottomia makyaj temizleme pedi sevddiğim bi ürün oldu tekrar bulabilirsem alırım.
My beauty makyaj temizleme pedi çok ince bi pamuk, her kullandığımda sanki toniğimi elime döküyomuş gibi hissediyorum. Tekrar almayacağım bi ürün ama bundan hariç 4 tane daha var bitirmem gereken :(
Soffio ıslak mendil çantaya at çık pek bi espirisi yok.
Dalan fenn yeşil elmalı kalıp sabunu fırçalarımı temizlemek için kullandım.
Diger 2 pembiş minnaklarda sevimlilikleri için almıştım :) 

Ne çok yazdım mendiller için :)
                                                        Gelelim bitenlerde makyaj malzemelerine



Essence clear & matt makeup oil free fondöten, benim rengim 02 Honey rengiydi. Cildimde mat bi duruşu vardı. Parlama yapmıyordu ki çok yağlı bi cildim olmasına rağmen. Ki yapsa bile abartılı bi şekilde değil. Geçenlerde essence standında görünce yedekledim bile. Sanki hiç fondötenim yokmuş gibi :)
Essence sun club bronzing powder, bir etkinlikte essence'in gönderdiği paketin içinde çıktı. Orada sarışın ve açık tenliler için olduğunu farketmedim o yüzden bronzer olarak değilde allık ve far olarak kullanıp bitirebildim.Aşağıda da görüldüğü gibi.




Avonun far ikilisi kapağı kırıldığı için çöpe gidiyo, rengini aslında çok iyi vermesine ragmen kalıp kalıp geliyor, çöpe.
The Balm Schwing eyeliner simsiyah bir eyeliner arayışındaysanız denemenizi tavsiye ederim. Fakat gramajına göre indirimsiz fiyatı çok uçuk. İndirimdeyken alabilirim.
Fırçalarda bir makyaj çantası almıştım onun içinde çıkmıştı. Çok gereksiz , saçma bi fırça çöpe gidiyo.


Tears Naturale Free (Lubricant eye drops) Gözlerim kuruduğunda kullanıyorum.
Flormar siyah göz kalemi kurumuş, çöpe.
Carmina dudak kalemi o da kurumuş,çöpe. (Daha fazla açamadım, çürük resmen)
Avon color trend ruj-lipgloss ikilisi bitti. İstesem de bulamam sanırım.
Vısıons ruj annemin kurumuş çöpe gidiyor. 
Ortada ki siyah ruj Claire'sin internet sitesinden almıştım ruj saglam ama ambalaj bozuldu açılmıyor, çöpe gidiyor.
Sonda ki ruj da yine annemin İnnova cosmetic'in kapagına yapışmış halde bulunca çöpü boyladı. 



  Soldan sağa;
Golden rose rıch color 10 numaralı oje kurtarıcı ojem herzaman alıcam.Başarılı bir seri.
NYC Turbo Dry Top Coat her watsons'a girdiğimde sorduğum bir top coat fakat kendisi ortalıklarda yok, bulunmaz hint kumaşı kıvamında. Bundan önce ne kullandıysam yalanmış.
Golden rose Fantastic 130 numaralı Bordo - kırmızı arası bir renk bir daha almam tek katta rengini malesef alamadım ben ya da benim ki bozuktu.
Rapsodi 349 numaralı oje ise bir kullanımdan sonra agdalaştı çöpe gidiyo.



Evet benim bitenlerim ve çöpe gidenlerim bunlardı. Sizler bu ay neler bitirdiniz çok merak ediyorum.
Ben daha çok intagram da aktifim, birbirimizi desdekleyebilmemiz için intagram sayfama beklerim.
                                                                   İNSTAGRAM



                                                                     Sevgiler
                                                                          E.

Hiç yorum yok: