İzleyicilerim

24.03.2015

BURT'S BEES LEMON BUTTER CUTICLE CREAM | Tırnak Eti Bakım Kremi

Ellerin güzelliği benim için çok önemli. Özellikle bir bayanda el ve diş bakımına çok önem veriyorum. Tabi ki erkeklerde de geçerli bu :)) 
Tırnaklarımın güçlü olması benim elimde olan bir şey. Sağlıklı beslenmek de bunun en başında geliyor.
Burt's Bees Lemon Butter Cuticle Cream doğal içerikli , sararmış tırnakları normal haline geri getirebilmek için üretilmiş hem de tırnak etlerinizi yumuşatmak için kullanabileceğiniz. Limon yağı içeren bir tırnak eti bakım yağı. Keskin bir limon kokusu var ve harika fresh bir koku. Çantanızda da rahatlıkla taşıyabilirsiniz.

Ambalajı mini minnacık küçücük bir teneke kutuda geliyor. 15 gr gibi bir gramajı var.

Peki ben bu ürünü nasıl mı kullanıyorum?

Ojelerimi sildikten sonra ellerimi yıkayıp asetonun tırnaklarımda kalmamasını sağlıyorum ve kurutuyorum. Devamında ise tırnak etlerime ve tırnak etlerime tırnak eti bakım kremini uyguluyorum. 

Kırılgan tırnaklara sahip değilim fakat sararmalarını önlemek için kullanmaya başlamıştım. Aynı zamanda tabi ki de kırılgan olmayan sağlıklı tırnaklarımı iyice güçlendirdi. 
Dediğim gibi benim 2. kutum ve düzenli kullandığımdan bu yana tırnaklarımın sertleştiğini, güçlendiğini, soyulmadığını gözlemledim.

Sephoralar'da 38  TL (ilkini oradan almıştım)
Kozmela da 28.50 TL ye sahip olabilirsiniz. (İkinci alışımı ise oradan tercih ettim) 


Bana  İNSTAGRAM dan da ulaşabilirsiniz. Orada sanırım daha aktifim :)

Sevgiler 
E.

Hiç yorum yok: