İzleyicilerim

24.09.2016

BİTENLER -10-

 
Herkese merhaba.
 
Bitenlerim neredeyse yaz ayı boyunca birikti ve inanın yazın o sıcakta bilgisayar başında yazı yazmak çok güç. Zaman zaman yazmaya çalıştım ama nafile. Bitenler arasında göstermeye değer olanları seçtim ve aza indirdim birazcık .)
 
Hadi bakalım neler bitirmişim;
 
Öncelikle saç grubuyla başlamak istiyorum. Malum en çok sevdiğim gruplardan biri saç grubu.
 
 
İSANA ŞAMPUAN / BOYALI SAÇLAR: Bu şampuanı daha öncesinde kullandığımda kokusunu sevmemiştim. (Kokuya hassasiyetim yüzünden sevdiğim ürünü bile bırakabilcek duruma gelebiliyorum.) Ama bu sefer kullandığımda kokusu hoşuma gitti enteresan bir şekilde. Saçlarımda Sunkiss kullandığımdan bu yana renk koruyucu özellikte ki şampuanlar dikkatimi daha çok çekiyor ama işe yarayıp yaramadığını farkedemedim bile.
 
ZİGAVUS SARIMSAKLI ŞAMPUAN: İçerisinde çinko ve kalsiyum barındıran sarımsak kokusu olmayan bir şampuan. Dökülmeleri engellediğini ve güçlendirdiğini vaad ediyor. Benim saçlarım mevsim geçişlerinde sadece döküldüğü için aslına bakarsanız şuan daha çok ihtiyacım var bence. Araya sürekli başka şampuanlarda girdiği için pek etkisini anlayamadım.
 
LESOLEİL ŞAMPUAN:İlk kullandığımda basit bir şampuan gibi gelse de şimdiler de ise saçımda bıraktığı ferah temizlik hissini seviyorum. Sanırım sürekli alıncaklar arasında. Bir de yeni çeşitleri çıkmış sanırım onları daha deneme fırsatım olmadı. 
 
 
DOWN UNDER SAÇ BAKIM KREMİ: Markanın en çok sevdiğim ürünü. Ben kendisini saçımda maske olarak kullanıyorum ve çok başarılı bir sonuç alıyorum. Saç kremlerini ve özellikle bu ürünü saç maskesi olarak denemenizi tavsiye ederim. Yu-mu-şa-cıkkk :)
 
URBAN CARE EXTREME RESIST REPAIR ŞAMPUAN: Urban care markasının en son çıkardığı koleksiyondan biri. Saçımda bıraktığı yumuşaklığı çok sevdim. Özellikle saç uçlarımdaki kuruluğu yumuşattı. Ara ara almayı düşündüğüm şampuanlar arasında yerini aldı bile.
 
URBAN CARE EXTREME RESIST REPAIR SAÇ MASKESİ: Ben saç ürünlerini bol kullanan biri olduğum için mi bilmiyorum ama şampuandan önce bitti, tipinden bile belli zaten :) Saçımın daha kolay taranabilir olmasını sadece sağladı.
 
 
 
 
REVOX AT KUYRUĞU ŞAMPUANI: Her zaman söyledğim gibi benim saçımda hiçbir şekilde saç dökülmelerimi engellemedi ama bebek saçlarımı perçem boyutuna kadar getirdiğini yeni kök oluşumunu sağladığını söyleyebilirim.
 
REVOX AT KUYRUĞU SAÇ MASKESİ: Bu saç maskesine bayılıyorum. Çünkü saçlarımı yeni kesilmiş gibi yapıyor. Daha kolay taranıyor, uçları karışmıyor, çatal çatal olsa bile öyle durmuyor. Her daim alıcaklarım arasında olanlardan.
 
 
 
PANTENE AQUA LIGHT ŞAMPUAN: Saçlarımda evet dediği gibi ağırlaştırma yapmadı ama pek bir etki de vermedi maalesef.
 
PANTENE SAÇ DÖKÜLMELERİNE KARŞI KORUMA: Bu markanın şampuanlarında pek istediğim etkiyi veya söyledikleri vaadi alamıyorum. Hiçbir etki alamıyorum.
 

 
 
AVON DRY SHAMPOO: Avonun klasik saç ürünü kokusuna sahip. Kuru şampuan adına hiçbir işe yaramayan bir ürün. Yağlı saça su sıkarsanız daha çok kafanıza yapışmaz mı? Bu da aynen öyle yapıyor. Bence avonun en vasat ürünü.
 
 
SCHWARZKOPF GOT2B DRY SHAMPOO: Batiste kuru şampuanların biliyorsunuz ki vergilerden dolayı fiyatı aldı başını gidiyor. Eeee batiste markasından sonra sevdiğim bir diğer kuru şampuan da Got2b olunca hal bu 3 tane birden bitiyor. (Bir ay içerisinde bitmediler biraz zamana yayalım :))
 
 
URBAN CARE COLAGEN SAÇ BAKIM SERUMU: Saçım ıslakken, kuruyken, denizden çıktıktan sonra her şekilde saçıma uyguladığım bir serum. Kuru ve mat serisi olduğu için saçlarımı canlı canlı gösteriyordu. Şuanda da urban care markasına ait başka bir serum kullanıyorum. Bu markanın serumlarını bayıla bayıla kullanıyorum açıkçası.
 
LOREAL ELSEVE EXTRAORDİNARY OİL: Namını duymayan kalmamıştır diye düşünüyorum. Elimde son bir yedeğim kaldı. Ürün piyasadan kalkana kadar kullanıcam sanırım. Saçlarımın kuruluğunu çok iyi gideriyor.
 
URBAN CARE KERATİN SIVI SAÇ KREMİ: Aşırı yıpranmış saçlar için olan bir seri, maskesini çok severek kullandığım bir seri. sıvı saç kremi ise sadece daha kolay taramamı sağlıyor.
 
 
 
SYOSS GÜÇLÜ TUTUŞ KÖPÜĞÜ: Saçlarıma tek kullandığım köpük kendisi ama türkiye de bulamıyorum. En son almanyadan almıştım. Saçlarıma maşa falan yaptığım zaman kullandığımda ve sadece uçlarına uyguladığım zamanlarda iyi sonuçlar alıyordum.
 
LOREAL SUNKİSS RENK AÇICI JEL: Benim saçlarım normalde mat ve koyu kahveyken şimdi tam istediğim renge doğru sonuç almaya başladım. İlk geçen sene kullanmaya başlamıştım. İlk kullandığımda denizden çıktıktan sonra güneşlenirken kendiliğinden kurumaya yani güneş ışığının etkisini kullanmıştım. Bu sene de daha çok saç kurutma makinası ile kullandım ve benim saçımda en güzel etkiyi bu şekilde aldım. Şimdi biliyorsunuz sprey olanı çıktı onu da gelecek yaz denicem sanırım.
 
 
BİODER AKNE KARŞITI ARINDIRICI TEMİZLEME JELİ: YÜzümde ki yağ oranını aza indiren ve burnumda ki siyah nooktaları azaltan yüz yıkama jeli oldu. Ve ikinci paketimi de aldım.
 
OLAY TOTAL EFFECTS YÜZ YIKAMA JELİ: İçerisnde sanki minik minik peeling tanecikleri vardı. Ve  baya yoğun gibiydi. Ben duşta kullanmayı tercih ettim. Etkisini daha iyi aldım diyebilirim.
 
VİE DORE YÜZ VE VÜCUT YIKAMA JELİ: Pembe renkte olanını yüzümde, mavi olanını bacaklarımda kullandım. Çünkü ürünler bildiğiniz renk veriyor. Mavi olanını kullandığımda resmen şirineye döndüm desem. Ürünlerin içinde peeling etkisi gibi bir olay var. İlk elinize sıktığınızda jel gibi yüzünüzde daire halinde işlem yaptığınızda resmen peeling e dönüyor. Bu çok hoşuma gitti. Ama sadece pembesini almayı düşünüyorum.
 
 
 
GARNIER ARINDIRICI TEMİZLEME JELİ: Dermatoloğumun market ürünleri adı altında satılan cilt ürünlerini kullanmamam gerektiğini söylediği zamanda elimdeki ürünleri bitirme kararı almıştım. Bu da o zamandan kalma. Çok seviyorum bu ürünü ama durum bu. Kesinlikle yağlı ciltlerin kullanmasını tavsiye ettiğim ürünlerden birisi.
 
GARNIER ESAS BAKIM RAHATLATICI TONİK: Tonik alışkanlığıma ilk başladığım toniklerden. Siyah nokta konusunda başarılı ama son zamanlarda bulamıyorum.
 
GARNIER GÖZ MAK. TEMİZLEYİCİSİ: Sırf kirpiklerde uzatma etkisini duyduğum için kullandım ama bence işe yaramıyor. Gözlerimi çok yakıyor ve bulanık görmeme etken oldu her seferinde. Ben sephoranın göz makyaj temizleyicisi ile yola devam.
 
 
 
 
 
TOPICREM YÜZ VE GÖZ İÇİN YATIŞTIRICI TEMİZLEME SUYU: Hiçbir işe yaradığı söylenemez sadece kabasını alıyorsunuz. Onda bile pek etkili değil üzgünüm...
 
TOPICREM YATIŞTIRICI KREM: Temizleme suyunu her ne kadar sevmesem de yatıştırıcı kremini bir o kadar sevdim. Özellikle makyajdan önce ve yüz yıkama işleminden sonra etkisi çok iyi. üzümde ki kızarıklığıda düzenlediği kesin.
 
NIVEA AQUA SENSATION CANLANDIRICI BAKIM KREMİ: Yüzümde ki şeftali tüylerin uzamasına sebep olduğunu anladığımda hemen kullanmayı bıraktığım krem kendisi. Nıvea nasıl olurda hala satışa koyar bu kremi hayret.
 
HACERIA KREM PEELİNG: Ürün elime ulaştığı zaman kokusunu hiç sevmemiştim ve kullanma süresi sadece bir ay kalmıştı. Kokusuna dayanamadığım için de yüzüme sürmedim açıkçası. Bir arkadaşım el peeling i olarak kullan dediğinde bir de öyle deneyim dedim ama yok ürün sürdüğünüz yere yerleşmiyor bile o yüzden dolu dolu çöpe atmak durumunda kaldım.
 
 

 
 
Soldan sağa; Aybel Besleyici Mineralli su, Arındırıcı ve canlandırıcı yüz temizleme jeli, Yüz ve makyaj temizleme jeli, Hodan yağlı Anti-Aging krem, Komple onarıcı göz kremi ve Komple onarıcı kırışıklık kremi.
 
Kokuya hassasiyetimden dolayı ürünleri kokusu pek hoşuma gitmedi ve ürün grubunun içinde yaşıma uymayan ürünler olduğu için annem kullandı. Gayet memnun kaldığını söyledi ama detaylı bir gelişme gözlemlemediğini söyledi.
 
 
 
ISANA SHEA BUTTER&PASSIONSFRUCHT /MILCH&HONIG DUŞ JELİ: Özellikle Shea yağı ve passıon meyveli olan çeşidini daha çok sevdim.
 
DERMOKİL SPA DUŞ JELİ: İstanbula seyahat ettiğim zaman yanımda götürmüştüm küçük diye pek bir özelliği yoktu üzgünüm...
 
PALMOLIVE BODY BUTTER /  KAHVE HAZZI: Yaz ayları için oldukça ağır bir koku. Aslında tam da şimdi kullanılmalı. Yumuşacık yapıyor ama dediğim gibi ağır gelmişti birazcık.
 
SERANEM VÜCUT BAKIM ŞAMPUANI: Bende ki deniz etkili olanı. Vücudumu yumuşacık yapıyordu, çok hoşuma gitti. Paraben içermiyor olması da bir artı.
 
 
 
 
 
 
 
 
NIVEA DEODARANT: Sadece kokusu için almıştım. Pek bir koruma etkisinin olduğunu düşünmüyorum.
 
REXONA SHOWER CLEAN / SEXY DEODORANT: Tek sevdiğim deodarant markası beniim için. Korumasını çok seviyorum.
 
CD DEO SPRAY: Almanya da sadece kokusu için almıştım. Çünkü bildiğiniz parfüm gibi kalıcı bir kokusu var.
 
 
 
AGİSS SİR AĞDA BANDI / KOMPLE SET: Sadece koltukaltı için kullanıyorum. Başarıllı.
 
GİLLETTE VENUS RİVİERA: Acil durum yardımcısı....
 
SESU TÜY SARARTICI KREM: Bazen gerektiği zamanlar olabiliyor.
 
 
 
COLGATE evimizden çıkmayan marka, çok severim. LISTERINE COOL CITRUS / PORTAKAL AROMALI aroması çok vasattı sadece naneli olanı daha güzel. I LOVE.. EL KREMİ koleksiyon ürünüydü o yüzden tekrar kavuşamıcam. Markanın diğer ürünleri gibi koku değiştirmiyordu açıkçası. Keşke sürekli kalan ürünü bu olsaymış. SOLIAT 50+ GÜNEŞ KREMİ elma kokulu olduğu için ve miladı dolduğu için dolu dolu çöpe gidiyor. PERLODENT ANTİ ÇÜRÜK DİŞ MACUNU pek sevemedim bitirmeye çalıştım ama pek başaramadım çünkü çok katı.
 
 
 
KERTİL ÇAM LAVANTA KOLANYASI bana lavanta kokusunu sevdiren marka oldu. Kolay kolay her kokuyu beğenmem ama bunu sevdim.AVON BE DARİNG PARFÜM kokusuna aşık oldum ama keşke biraz daha ml i  büyük olsa çabucak bitti.SANSİRO BODY MİST ambalajın  üzerinde ne kadar çiçek böcek olsa da kendisi resmen sakız kokuyordu.
 
 
 
 
RİTUEL DE BEAUTE DİŞ TEM. YAR. PRATİK MENDİL zamanınızın çoğu dışarıda işte veya okuldaysa kesinlikle edinin derim ben 2 tane de olsa makyaj çantamda taşıyorum. RİTUEL DE BEAUTE ISITICI BANT kendimi çok alıştırmamakla birlikte özel günlerimde kullanıyorum. MEDİWELL ATEŞ DÜŞÜRÜCÜ SERİNLETİCİ JEL BANT etkisi 8 saat kadar uzun bir süüre olduğu için kesinlikle başarılı bir şekilde görevini yerine getiriyor. CETTUA BURUN BANDI her banyodan sonra alışkanlık haline getirdim kullanmayı herhangi bir marka benim için farketmiyor yeterki görevini yerine getirsin. BENRİ KULAK ÇUBUĞU klasik yardımcılardan.
 
 
 
 
FİT & VİTAL PFERDEBALSAM eğer eklem ağrılarınız var ise masabaşı veya sürekli ayakta olduğunuz bir işiniz var ise kesinlikle edinin derim çünkü resmen mucizevi bir şey. Kendisine muadil olarak türkiye de de var onu ilerleyen zamanlarda yazıcam.
 
ELMA SİRKESİ saçlarımın parlak olmasının tek sebebi.
 
 
 
 
Aralarında farmasinin ve synergen markasının makyaj temizleme mendillerini tekrar alırım. Geri kalanı zaten sürekli alınan ürünler.
 
 
 YOUNGBLOOD LİQUİD MİNERAL FOUNDATİON ikinci kez kullanışım fakat artık almayı düşünmüyorum çünkü fiyatı gittikçe artmaya başladı. Yoksa yapısını, cildimde fondöten yokmuş gibi olan etkisini çok seviyorum. VS KALEM RUJ kullanılmadığı için yapısı değişmiş çöpe RİVAL DE LOOP AOUTMATİC LİP PENCİL / 07 PLUM kesinlikle bakılması gereken dudak kalemlerinden. ESSENCE XXXL LİPGLOSS / 23 DAZZLE GLOW aşırı aşırı simli bir gloss hiç benlik değil, çöpe. MAYBELLİNE WATERSHINE GLOSS bu gloss serisini çok seviyorum ama sanırım üretimden kaldırılmış.Bitirdim dibine kadar kullandım resmen. NIVEA FRUITY SHINE CHERRY LİPBALM elimde olan renkli lipbalmları bitirmeye çalışıyorum. Bu da bitenlerden biri oldu.



 
Üç markanında rimelini resmen bayılarak kullandım. ESSENCE GET BİG LASHES volüme verme konusunda başarılıydı, ESSENCE LASH PRINCESS volüme verme de ve uzatma da başarılıydı, AVON COLOR TREND BOOST IT adı gibi işini yerine getiriyordu, FARMASİ nin ismi silinmiş tek tek ayırma da son derece başarılıydı.
 
 



 ÜSTTEN İKİLİ ESSENCE 112 time for romance ve ESSENCE FLORAL GRUNGE the suede
SOL ALT İKİLİ: 71 ve 76
SAĞDAN İKİLİ:  NOTE 04 beige ve GOLDEN LADY coconut 31  




 
 
 

Sanırım baya bir ürün bitmiş.
Bir daha ki sefer için kendime not: Bu kadar ürünü bekletme :)
 
Bana sosyal medyadan da ulaşabilirsiniz;
 
İnstagram: ecegurbuzblog
Snapchat: ece-gurbuzblog
 
Sevgiler
E.


Hiç yorum yok: